792 Dagar!

792 dagar just så många dagar har jag och min underbara varit tillsammans. Vi firar nämligen att vi har vart tillsammans i två år idag. Det känns helt underbart att jag äntligen har hittat den som jag har väntat på i hela mitt liv !. det hela började med att Emelie kom ner till mig i Örebro den 26 januari 2007, vi hade då vart ifrån varandra i 9 månader  men när vi väl träffades igen  den där soliga dagen på tågstationen i Örebro så känndes det verkligen inte som att vi hade vart ifrån varandra så länge, och jag ångrar inte en dag att vi tog upp kontakten med varandra igen! visst vi har haft våra motgångar men vilka har inte det i ett förhållande? men vårat förhållande har fört det bästa och underbaraste i världen med sig, nämligen våran dotter Sara Nellie Amanda Eriksson Hansson.Jaja nog med prat, nu säger jag tack för mig och återgår till mitt=) på återsende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0