Då var man igång=)

Ja då sitter man här då utan jobb och utan liv, det känns lite konstigt att vara arbetslös faktiskt. Jag har ju trots allt haft jobb sen i januari förra året.  Men men det är väl bara att komma igen antar jag:/ men jag kommer ju iallafal att ha mer tid för att sitta här och tråka ut dom få själar som tittar in på min blogg då och då. Men iallafal, min dag har för det mesta beståt av att sitta i telefon för att försöka ordna upp ekonomin för nästa månad, sen har jag även kollat upp hur mycket dop tårtan kommer att kosta. Sen har jag städat här hemma oxå ( För det såg för jävligt ut) har ju varken haft lust eller ork i helgen. Jaja det var allt för mig denna gång, på återsende=)

Kommentarer
Postat av: Mamma Irene

Roligt att du har kommit igång med din blogg.Hoppas du skriver lite här nu och lägger in lite fina kort och så.SAKNAR DIG SONEN MIN MÅNGA KRAMAR TILL DIG.

2009-01-20 @ 09:51:13
Postat av: systeryster ;)

Det fixar sig med allt ska du se, vi kanske kan sticka till lite för att underlätta kostnaden för dopet!! Älskar dig brosan!! Saknar dig som bara den, men vi ses snart!! Kram Sandra

2009-01-25 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0